Smluvní podmínky
Smluvní strany:
- organizátor veletrhu ŠANCE – KC/VŠE (dále jen organizátor)
a - vystavující na veletrhu ŠANCE – firma nebo instituce prezentující se na veletrhu ŠANCE (dále jen vystavující)
Vznik smluvního vztahu:
- smluvní vztah mezi organizátorem a vystavujícím vzniká potvrzením objednávky vystavujícím
- objednávku vyhotoví organizátor na základě požadavků vystavujícího
Vystavující se zavazuje k respektování podmínek určených organizátorem akce.
Především se jedná o bezpečnostní pokyny, stornopoplatky, časový harmonogram, uspořádání stánků apod. Stornopoplatky jsou následující:
- více jak měsíc před zahájením akce – 10 % z ceny objednaných služeb,
- 14 dnů až měsíc před zahájením akce – 50 % z ceny objednaných služeb,
- 13 dnů a méně před zahájením akce – 100 % z ceny objednaných služeb
Vystavující bere na vědomí, že pokud to pandemická situace dovolí a studenti budou docházet do školy, bude se dubnový veletrh pořádat v prezenční podobě na VŠE. V případě, že pořádání větších akcí stále nebude možné a studenti budou mít online výuku, bude v daném termínu zajištěna virtuální forma veletrhu, které se vystavující automaticky zúčastní.
Vystavující bere na vědomí, že v případě zrušení či přerušení veletrhu z důvodu vyšší moci (včetně výhrůžky bombou) se peníze za pronájem prostoru stánku nevrací.
Dále vystavující bere na vědomí, že z veletrhu bude pořízen obrazový a zvukový záznam formou fotografií a videí. Jedná se o oprávněný zájem organizátora veletrhu za účelem využití těchto materiálů pro propagaci a dokumentaci veletrhu. Materiály budou uchovávány po dobu 10 let od jejich pořízení.
Organizátor akce nezodpovídá za jakékoliv technické problémy nebo nedostupnost aplikace třetích stran používané v souvislosti s programem s virtuálním světem.