Business Intelligence Specialist
Práce s databázemi
Vytváření komplexních marketingových reportů s mnoha veličinami
Analýza marketingových dat – interních i externích
Rozbor interních finančních dat
Komunikace s klíčovými odděleními (Marketing / Sales / Trade Marketing)
Samostatné řízení datových projektů, tvorba reportů vycházejících z několika na sobě nezávislých zdrojů
Získání praxe v FMCG společnosti mezinárodních rozměrů
Know-How, jak dělat efektivní a výkonný marketing a jak řídit business
Spolupráci se zkušenými profesionály v oboru, se kterými budeš rychle růst
Dlouhodobou spolupráci s potenciálem plného úvazku
Student 3. až 5. ročníku orientovaný na matematiku/statistiku/IT
Perfektně ovládá excel (složitější funkce: Sumifs, index, match, vlookup, offset, vnořené funkce, makra – nejen nahrávat, ale i psát)
Umí pracovat s Power Pivot, Power BI
Dokáže srozumitelně vizualizovat data, má cit pro MS PowerPoint
VBA, Python, základy programování, případně SQL - výhodou
Je samostatný, rychle se orientuje, sám přichází s řešením, dokáže propojit a agregovat několik na sobě nezávislých datových zdrojů
S podobnými projekty má praktické, nikoli pouze teoretické zkušenosti
Marcela Hampelová
marcela.hampelova@henkel.com