Virtuální veletrh ŠANCE Islands

Pracovní veletrh ŠANCE má na Vysoké škole ekonomické v Praze již po mnoho let svou tradici. 

Základní informace:

  • Veletrh pro Vás pořádáme ve třech dnech (vždy úterý, středa, čtvrtek) vždy od 10:00 do 16:30.
  • Každý den veletrhu nabízíme místo pro prezentaci jiným společnostem / institucím, ale v případě velkého zájmu jsme schopni nabídnout i vícedenní účast.
  • Během veletrhu máte možnost oslovit jak studenty, tak absolventy VŠE a představit jim aktuální pracovní nabídky / stáže nebo se jen prezentovat a dostat se tak více do podvědomí jako atraktivní zaměstnavatel.
  • Veletrh nabízí jedinečnou příležitost získat kontakty na aktuální i budoucí absolventy a oslovit je s pracovní nabídkou nyní nebo v budoucnu.

 

Od jara 2021 se veletrh ŠANCE koná ve dvou variantách – v PREZENČNÍ a VIRTUÁLNÍ formě.

 

 

VIRTUÁLNÍ VELETRH
Termín příštího virtuálního veletrhu: začátek února 2022
(konkrétní termín bude včas stanoven).

Virtuální veletrh je pořádán 1x ročně (začátek února) a probíhá na speciální 3D platformě. Můžete si ho představit jako počítačovou hru, kdy se každý účastník i vystavující pohybuje ve virtuálním světě pomocí své postavičky (avatara). Komunikace na stánku probíhá pomocí webkamer a mikrofonů.

Jak se přihlásit na virtuální veletrh?

  • nejprve si rozmyslete cenovou kategorii a tím i umístění Vašeho stánku (ostrov A, B nebo C)
  • pokud od nás ještě nemáte přihlašovací údaje do rezervačního systému, napište nám na rpc@vse.cz (pokud již přihlašovací údaje máte, můžete tento krok přeskočit)
  • vyčkejte na spuštění registrací pro virtuální veletrh – informace o termínech naleznete v sekci důležité termíny
  • po spuštění registrací si registrujte požadovaný stánek přes rezervační systém
  • po vyplnění potřebných údajů Vám přijde na e-mail vygenerovaná objednávka, je potřeba ji vytisknout, podepsat a zaslat nám ji zpět na rpc@vse.cz do tří dnů od rezervace stánku
  • po zaslání podepsané objednávky Vám vystavíme fakturu se splatností 14 dní
  • následně od nás budete vyzváni k vyplnění specifikace bližších požadavků, dodání loga a grafiky pro stánek

Před veletrhem budete pozváni na generální zkoušku virtuálního světa, které se doporučujeme zúčastnit – můžete si zde zkontrolovat svůj stánek, že odpovídá Vašim představám a také vyzkoušet správné fungování Vaší techniky (webkamera, mikrofon apod.).

 

Jak virtuální veletrh probíhá?

  • v den veletrhu se doporučujeme do virtuálního světa přihlásit min. hodinu před začátkem akce
  • v případě potřeby bude na informačních stáncích k dispozici organizační tým (ochoten Vám odpovědět na Vaše otázky či pomoci s ovládáním)
  • během veletrhu máte možnost prezentovat Vaší společnost / instituci a shromažďovat kontakty na potenciální uchazeče o Vaše pracovní nabídky
  • využijte výhod virtuálního veletrhu jako například: identifikace návštěvníků (nad hlavou avatara se automaticky zobrazuje jméno, fakulta a status návštěvníka), časovou úsporu (stánek Vám připravíme dle Vašich představ), nenáročnou logistiku (virtuálního veletrhu se můžete zúčastnit z pohodlí Vašeho domova nebo kanceláře)

Stručný návod k ovládání virtuálního světa naleznete ZDE.

Po veletrhu od nás obdržíte vyhodnocení celé akce a fotografie (případně video) z veletrhu.

 

Prohlédněte si krátkou ukázku z virtuálního veletrhu ŠANCE Islands 2021.

 

  • Autor: rpc rpc@vse.cz
  • Vytvořeno:
  • Poslední aktualizace: